klussen | Forum

Topic location: Forum home » General » Algemeen gezwets
Frank Oct 4 '11
Message #1
Ik was afgelopen zondag alvast even begonnen met schoonmaken( met st.marc en schuurborstel) van het clubhok. De wand met de deurtjes en de wand met de openslaande deuren zijn nu klaar om geverfd te worden. Misschien nog even afstoffen met een veger tzt. Daarna nog heerlijk zomers rondgevaren in shorty! Zelfs wildthing kunnen varen met een vliegend mothje naast me! Groet, Frank PS komend weekend surfweer met 30+ knopen. Bootjes allemaal vast?  
Winnips Oct 4 '11
Message #2
Goeie actie! (de wildthing dan ;)
Koopt er eigenlijk iemand verf als we gaan verven? Of staat er nog?

Alex Oct 4 '11
Message #3
Goed bezig! Oscar regelt beits, rollers e.d. En wellicht moeten we nog iets achter het aanrechtblad zetten tegen de natte spetters (kunststofplaat oid)? En misschien iets meenemen om het gras tussen de tegels weg te halen. Als iemand nog een goeie tip heeft.. Voor degene die iets gemist heeft, zaterdag 29 oktober gaan we klussen aan en om het clubgebouw.
Alex Oct 26 '11
Message #4
Aan de klussers/zeilers die van plan zijn te komen, Zaterdag a.s. gaan we het clubgebouw weer wat opknappen. Frank gaat vrijdag alvast wat voorwerk verrichten. Onderstaand de werkzaamheden die we willen uitvoeren: *beitsen buitenkant clubgebouw *schoonmaken ‘kantine’ *onkruid/gras tussen de tegels weg halen Oscar heeft geregeld dat er beits en wat rollertjes voorradig zijn. Neem zelf even een bakje/kwastje e.d. mee. Ook voor de overige klusjes graag meenemen wat je denkt te gebruiken. Met een paar man zijn we zo klaar. De weervoorspelling lijkt goed, aansluitend kunnen we nog even het water op J Oscar en ik zijn 11.30 uur op het catveld, lijkt ons een mooie tijd om te beginnen. Groet, Alex 
Alex Oct 29 '11
Message #5
Zo, het zit er weer op. Het clubgebouw zit weer in de beits, het onkruid is van het terras, de kantine is opgeruimd en het gras is gemaaid!! Alles staat er weer strak op. Dank aan iedereen die heeft meegeholpen. Morgen gaan we maar even lekker zeilen.