moth wedstrijd | Forum

Topic location: Forum home » General » Algemeen gezwets
Winnips Feb 13
Message #1
Hi Mensen,

Op 2-3 juni wil ik een moth wedstrijd organiseren bij ons op de club, zie bijgaand. Verwacht aantal deelnemers tussen de 2 en 12 (vaag clubje die motten).
Heeft iemand nog bezwaren, tips, trucs of iets anders hiervoor? WSV Lauwerszee helpt met orga, ik zoek nog wel een rib om mensen te kunnen redden!

Koos
Attachments:
  lauwersmeerregatta.pdf (148.65Kb)
Alex Feb 19
Message #2
Goed plan! Ik heb geen rib, maar kan wellicht een dag een rib besturen (heb vaarbewijs). Hiervoor is wel een vergunning nodig om hard te mogen varen-> aanvragen bij Provincie Fryslan volgens mij.
Winnips Feb 21
Message #3
Tx, zoek ik even na!
Ron May 6
Message #4

Koos

Lijkt mij een leuk plan om ook me ee antal cats deel te nemen. Misschien kunnen we een gezamelijk starveld maken. Wij zijn in ieder geval van de partij

Swordfish May 6
Message #5
Gents, ik sprak vandaag bij toeval Ron de eigenaar van de jachthaven en hij vertelde me dat Bert Schilder ook bezig was iets te organiseren. Ik weet dat Rogier ook al bezig is om iets "Noordelijks" te organiseren. Ik denk dat het tijd wordt om de handen ineen te slaan. Laten we een nieuwe discussie starten onder de naam "Wedstrijden op Omaho?" en kijken of we in gezamenlijkheid iets kunnen organiseren. Ik spreek eind deze week Rogier en zal dit ook met hem bespreken.