Onderhoud clubgebouw | Forum

Topic location: Forum home » General » Algemeen gezwets
Alex Sep 10 '11
Message #1
Eind oktober/begin november willen we het clubgebouw weer een laagje beits geven, kantineruimte schoonmaken, beetje onkruid wieden enz. Wie wil er meehelpen? Dan proberen we bijv. een zaterdagochtend te plannen. Aansluitend zouden we wellich tnog even op het water kunnen ontspannen!
Winnips Sep 10 '11
Message #2
Dacht ik vandaag ook al aan... Goed plan, ik doe mee.

Koos

PS lekker windje vandaag, 22.8 knoop
Alex Sep 10 '11
Message #3
Mooi, zijn we in ieder geval met z'n tweeën. Zien wie er volgt..Wij hebben Rondje Pampus gevaren vandaag; 19e van de 89 cats. Maar 22.8 knoop hebben wij niet gehaald.
Winnips Sep 11 '11
Message #4
Mooi man!
Clubhuis kan wel wat gebruiken. De wc's op Oostmahorn worden wel een enorme zoot trouwens, er is nog wel water, maar je moet eigen wc-rol meenemen. Nog even, en we moeten investeren in een porta-potti ;)
Gisteren een reparatie aan de moth testen, mast ietsje naar achteren gezet, kan ik zomaar 10-20 graden hoger varen aan de wind!
Swordfish Sep 11 '11
Message #5
Gents, goed idee om het clubhuis van een laagje te voorzien. Ik ben van de partij! Ik weet dat er meer leden dit willen, maar hebben mogelijk nog niet dit medium ontdekt.  Wellicht een goed idee om een flyer of iets dergelijks in het clubhuis op te hangen om dit kenbaar te maken?  Groet Gert
Alex Sep 11 '11
Message #6
Goed idee Gert. Maar dan moeten we wel even een datum prikken. Voorstel; zaterdag 29 oktober. Als Koos en jij kunnen, wordt dit ons uitgangspunt. Dan maak ik van de week een flyer voor op de club. Na 29 okt kan Koos zijn achterw... er mee afvegen.Varieer je ook met de mast als de wind harder/zachter waait. Als het hard waait gaat de mast naar achteren.
Winnips Sep 12 '11
Message #7
29 okt is goed. Kunnen we gelijk een wc en douche inbouwen ;)
Ik had mijn mast altijd op dezelfde plek, maar varieerde stagspanning, toch maar eens wat veranderen...
Sjaak Sep 15 '11
Message #8
Is er iemand die een grote bosmaaier mee kan nemen: het gras staat er prima bij!!